Alla inlägg den 22 mars 2022

Av Helena Häll - 22 mars 2022 20:28

Idag när vi skulle gå hem från förskolan fick Max ett litet sammanbrott! (Läs; helt rabiat galen!) ungefär ett sånt Elliot hade igår. Men vilket fall som helst efter Max bara sprungit åt fel håll ifrån mig och Eje så fick han åka vagn hem de sista 50meterna.. han skrek för full hals! Men när vi väl kommit upp i lägenheten då skulle han minsann sitta kvar i vagnen och inte gå ur! Sen skulle han minsann inte klä av sig alls! Sen stod han och skrek i sovrummet, så då lämnade jag han där och gick och planterade lite tomater och paprikor! (Jag vet, jag är hiskeligt sen iår!) men nu är de planterade iallafall och vi får se om det blir något av det! Men Max kom lunkande efter en stund och började leka med sina bilar och var helt plötsligt på bra humör igen! Så då passade jag på av bara farten att fylla på ny jord i 9 av mina blomkrukor som såg ut som de har sett bättre dagar! Men nu ser de lite bättre ut i krukorna iallafall!
Till middag lyckade vi till det rejält och åt smördegsinbakad fläskfilé och potatis! Så mumsigt! Nu ska jag försöka ta tag i något vettigt innan sängdags! Önska mig lycka till! Hej svejs!

Planteringen är gjord!

Dagens salladsutbud!

Smördegsinbakad fläskfilé!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards