Alla inlägg den 13 mars 2022

Av Helena Häll - 13 mars 2022 19:37

Helgen går alltid så rysligt fort! Och ändå har denna helgen känts som en evighet stundtals. Anledningen; min bättre hälft har varit sjuk! Martin min martin vad skulle jag gör utan dig? Jag skulle uppenbarligen gå under som tvåbarnsmorsa. Alltså en eloge till alla ensamstående! Sköta småbarn och markservice all by them self. Fast de flesta har väl inte enbart 1år mellan sina barn. Men vad vet jag. Det har ju ifs inte vi heller, det skiljer 1år och 7veckor. Hahaha! Men nu är iaf martin tack och lov på benen men barnen är det väl värre med. Max har varit lite snorig idag och Elliot har ännu en gång bevisat att han är sin far upp i dagen och fått nässelutslag. Suck och stön! Ejes nässelutslag verkar bete sig liknande som Martins så vi är inte just nu så oroliga. Men hade vart fint och veta vad han fått reaktion på så man kan undvika det framöver. Men får se om man kan ringa BVC eller VC och höra vad de säger iom att vi verkar vara familjen allergiutslag!
Nu ska jag dock njuta av tystnaden under resten av kvällen! Satsar på att hålla mig vaken i två timmar till! Två timmar av bara min egen tid! Undra vad man ska göra med all tid?

Han där till vänster är mitt allt! En himla tur att han frisk nu! (Obs bilden är från nov 2019 - då jag uppenbarligen var preggo med Eje utan att veta om det!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards