Direktlänk till inlägg 10 maj 2017

Avtackning och omläggning!

Av Helena Häll - 10 maj 2017 22:17

Nu ikväll har jag var på kock och bar och ätit tapas med några av mina fd kollegor! Super trevligt och vilka tapas de har där! Mumma mumma mumma! Men i vilket fall var det avtackning som gällde, avtackning av mig! Nu var det ifs ett tag sen jag jobbade och slutade min anställning för några veckor sen, men så är det när det planeras in operation osv.. hehe! Men mycket trevligt var det och om igen tåls att sägas, vilken mumsig mat! Å tack för den fina presenten! Efter restaurangbesöket var det en tripp till jourcentralen som gällde! Va länge sen jag va i behov av vård halv nio på kvällen, men så är det när man är relativt nyopererad, mitt satans förband hade givetvis lossnat och med strikta order från doktor per så var det bara att traska dit och få ett nytt! Hon som bytte det tyckte dock att ärret såg godkänt ut och än så länge inga tecken på inflammation! Yeahhh!! Jag passade på att spana in mina stygn och mitt ärr.. och ja.. vad ska jag säga.. skickade ett kort till morsan, hon sa att min arm såg ut som en ihopsydd julskinka... tack mamma! Hahaha! Men det var en ganska slående liknelse faktiskt.. ni får avgöra själva.. för de som vågar titta kommer det kortet näst sist! // hälsningar från hon som snarare är sjukt fascinerad än äckelmagad.. ;)

#avtackad #kockochbar #jönköping #tapas #jourcentralen #förband #opererad #ihopsydd #liknarenjulskinka

Ihoplappad och som ny igen! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Måndag 22 april 21:18


Alltså kan någon efterlysa våren? Det borde låta ungefär såhär; söker efter årstiden då knoppar brister, solen värmer så smått, gruset sopas bort från gatorna, man känner att ljuset gör underverk med oss. Men NÄ.. inte iår heller. Inte för jag kommer...

Av Helena Häll - Söndag 21 april 20:54

Igår började vi förmiddagen med att träffa Max förskolekompis med familj. Vi gick i skogen vid vattenledningsparken. Barnen va helt överlyckliga och vi lyckades pricka en solig förmiddag. Även om det blåste kallt. När vi kom hem åkte jag på Storefact...

Av Helena Häll - Lördag 20 april 00:04

Jag skrev egentligen ett inlägg i onsdag, om min fiskgratäng, det försvann. Och igår somnade jag tidigt! Men nu är jag vaken och vi kom alldeles nyss hem från AW-quiz på glädje och födelsedagsfirande av Ole (Martins pappa!). Anledning till att vi qui...

Av Helena Häll - Tisdag 16 april 21:35


Idag var jag på quiz på biblioteket med Mirre, hennes man Peter och två till. Det har vi gjort tidigare också. Litteraturquiz med ett tema, idag var det filmtema! Det var roligt, men som vanligt varje gång vi är på quiz på biblioteket så förlorade vi...

Av Helena Häll - Söndag 14 april 20:24

Idag fyllde barnens kusin år! Så på eftermiddagen var vi bjudna på kalas hemma hos Martins syster med familj! Men innan det, på förmiddagen var jag först en snabbis på asecs och köpte sista presenten till Erik! (Kan dock ha glömt att de öppnar 11 på ...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards