Alla inlägg den 4 maj 2017

Av Helena Häll - 4 maj 2017 20:06

Idag har jag haft den stora saneringsdagen, inte för att det var särskilt skitigt utan för imorgon är det operationsdags!! (Ahhhhh! Panik!!) jag minns inte att jag var så här nervös sist, jag brukar va ganska cool annars, har ju blivit sövd två ggr tidigare! (Varav en av dom när jag opererade samma arm senast) haha! Denna förbannade vänsterarmbåge! Men nu ska jag tänka att det bara blir bättre!! Doktor Per har lovat att göra sitt bästa för att försöka ta bort min smärta! Så nu kan jag bara hålla tummarna, för att operation går bra, jag läker som jag ska (vilket jag inte gjorde förra gången!) och sen att armen blir lite bättre givetvis! Men det märker jag ju imorgon när jag vaknar igen! Nu har jag iallafall gjorts traditionsbundna sakerna innan jag ska sövas: plockat bort mitt nagellack, tvättat mina kläder och lakan, bytt sängkläder, städat mitt hem, ätit min sista måltid (lyxpizza som tradition kvällen innan op) och nu har jag bara en sak kvar, duscha! Sen ska jag slockna som ett ljus tills imon morgon då jag ska upp supertidigt för duscha IGEN! Haha! Jag kommer förtvina av uttorkning! Men men en sak som är säker är, att jag ska njuta av min dusch för efter imorgon kommer det va ett satans helvete att duscha med alla plastpåsar hit och dit!

#sanering #operation #armbågen #nervoperation #duscha #pizza

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards