Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Helena Häll - 29 oktober 2015 20:52

Nä, det är jag ju inte, men det känns så just nu! Efter förra veckans allergiutredning med diverse påföljder som obefintlig duschning av ryggen och förbjudenhet att svettas osv osv.. Så hittade dom allergier mot konserveringsämnen. Två stycken liknande, så förmodligen tål jag inget ur den konserveringsserien av liknande ämnen. Det lilla problemet är att det finns i allt!! (Ja nu var det den där känslan att det är så fast det egentligen inte är så!) men det finns i mycket saker, typ schampoo.. Inte att jag inte tål mitt eget schampoo utan verkar inte tåla ett enda normalt schampoo.. Eller duschtvål, eller hudlotion, eller yes diskmedel osv osv.. Jag ni fattar poängen, jag får sluta duscha och aldrig mer smörja in mig med något eller diska! Ja det var den kontentan av att under en vecka vara allergiskförsökskanin!

#allergi #tålinget #vafangörjagnu #försökskanin #detkliar

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards