Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av Helena Häll - 22 oktober 2015 21:02

Idag har jag äntligen fått ta bort tejpen med alla ämnena som suttit fast på min rygg! Det betyder även att det blev en efterlängtat dusch av håret. Eftersom jag fortfarande inte får duscha ryggen! Och denna jävla rygg visar en ynka prick som verkar ha gett utslag, men denna jävla prick kliar utav helvete. Ursäkts mig men jag dör av kliabstinens! Jag skulle ge allt för att få klia med ryggkliaren och att få duscha. (Och skälla ut grannen som har fest igen! Morr!) jag varnade faktiskt att den veckan får man passa sig för mitt humör! Men jag känner ändå mig fri utan tejpen och plåstrena! Och fri med ett nytvättat hår igen! Underbart! Nu börjar helgen med ett läkarbesök imon på morgonen och sen sista jobbdagen innan det blir höstlov nästa vecka!

#eksem #allergi #utredning #lapptest #kli #rygg #nyduschad

Helvetespricken som kliar, kliar och kliar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards