Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av Helena Häll - 26 oktober 2015 20:38

Ja inte för jag sökte, men jag var påväg att slänga nån tråkig tidning från HSB (Ja ursäkta kära hyresvärdar) men kände inte för och läsa den, men i sista sekund så ångrade jag mig och började bläddra i tidningen och rätt som det var så hittade jag en annons från Fuji om gratis kort för framkallning! 100st också! Helt perfekt ju! Mina bilder från Budapest i sommras las genast in och vips nu är de under framkallning och snart får jag hem dom för 39kr och jag kan börja knåpa ihop mitt album ifrån semestern i budapest!

 


#budapest #semester #framkallning #fuji #hansomsökerfinner


Har ni inte vart i Budapest, åk dit! Här får ni ett smakprov av det som framkallas skall!

 

På promenad på Margaretha ön!



 

Efter en blöt kväll i Budapest!   

 

Badmösseligan ifrån Gellert Spa!


 

Den där blöta kvällen innan den blev blöt!


 

I fängelsehålan där greve dracula hölls fången....


 

Vy över Donau i Budapest


Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards