Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av Helena Häll - 24 oktober 2015 09:38

Jag satt härromdagen och tänkte på vad som komma skall på lördags och söndags mornar och förmiddagar. Jag kände suget och längtan efter att krypa upp i min soffa, dricka mitt kaffe och njuta av vinterstudion och skidor i minut och parti! Jag kände att jag verkligen längtade efter skidor. Konstigt ifs när det fortfarande är tio plusgrader och blomstrande höst här! Men trodde i mitt stilla sinne att jag skulle få vänta, vänta och vänta! Jag tänkte det brukar väl börja i slutet av november, hade spanat in mig på att sitta i soffan helgen efter att vi kommit hem från Warszawa! Men oj så fel jag hade! (Tacka gudarna för det!) jag tyckte Nyhetsmorgon var tråkigt idag så började zappa och vips slår jag på ettan lagom till vinjetten för SKIDORNA!!! (Se framför er min lycka, min segerdans och skrikande av oh yhea, oh yhea!!) så nu mina damer och herrar, kaffe har jag, TVn höjde jag ljudet på, jag sitter uppkrupen i soffan för nu njuter jag och stör mig inte tack!

#njuter #skidor #sölden #vintersport #äntligen #vinternärräddad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards