Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Helena Häll - 23 oktober 2015 16:06

Idag är jag lite på krigsstigen! Jag vet inte riktigt varför känner mig bara förbannad på saker som att folk är så känsliga och att folk är ineffektiva, och att folk inte fattar vad som är smarta lösningar, jag är nog helt enkelt arg på att folk är dumma i huvudet! (Å nej, det är inte riktat mot just dig så ni behöver inte ta åt er) men ähhhh vad jag är motig och det blev fan inte bättre när jag får ett tillgodokvitto från Telia på 50kr som de så snällt gett mig, men vet ni, det kostar 30 jävla spänn att lösa in den!! Men allvarligt?! Är ni dumma i huvudet på riktigt? Det är ju inga 50kr jag har fått tillgodo!! Det är en jävla tjugolapp och den kan jag fan nästan vara utan bara för jag blir så arg.. Livet blev lite mer lättsamt när jag fick ett sms att jag helt plötsligt fått lön! Tacka gudarna för min löneökning! Här ska det badas i pengar framöver.. Så de där tjugo kronorna jag fick på tillgodokvittot funderar jag på om jag kanske kan klara mig utan!!

#förbannad #idioti #dummaihuvudet #lön #krigsstigen

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards