Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Helena Häll - 28 oktober 2015 21:32

Åh vad jag älskar att klippa mig! Jag känner mig alltid så fin när jag går därifrån! Det är så härligt verkligen, håret är fortfarande långt men nu ännu mer mot det rödtonade hållet! Kommer bli så härligt när jag duschar, och sen när man ska borsta igenom det och det inte är några tovor eller slitet! Och det bästa av allt är att det är snyggt med! Tjoho! Idag har förövrigt varit en dag som igår, jag har gjort något precis hela tiden från morgon till kväll och nu är klockan halv tio igen och jag är helt slut. Kanske ska satsa på att sitta lite i soffan imon kväll. Det hade nog vart ganska gott! Ifs ska jag ju träna och sen skulle jag behöva köpa mig ett nytt diskställ för mitt trillade i tre delar härromdagen... Hoppsan.. Vi får helt enkelt se vad morgondagen bjuder på!

#nyklippt #höstfin #readhead #färgathåret #fullrullekanelbulle

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards