Alla inlägg den 15 augusti 2023

Av Helena Häll - 15 augusti 2023 22:06

Ja, idag har vi gjort samma sak som igår! Badat, lekt, hoppat hoppkudde och ätit och framför allt, (det bästa!) njutit av solen. Så härligt! Att man verkligen inser nu hur mycket det har regnat denna sommaren nu när solen väl lyser! Vi njuter på här i vårt paradis och hoppas på minst lika bra väder imorgon också!

#öland #sol #semester #småbarn #campa

Träning på utegymmet med grabbarna!

Bad på förmiddagen

Lunch!

Två föräldrar i väntan vid hoppkudden!

Bad på eftermiddagen

Martin åker rutschkana!

Bad med glassgubben!

Bad med mina grabbar!

Eje och mormor!

Njuter i solen.

Skål!

Grabbarna och morfar skålar!

Tacomiddag!

Kvällspromenad med han efter barnen somnat!

Han och jag!

Tittar på havet!

Hårresande utsikt!

Solnedgångar och en man i en hamn.

Njuter av kvällen

Mys och frågesport!

Tagen från gårdagens häng!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards