Alla inlägg den 14 augusti 2023

Av Helena Häll - 14 augusti 2023 19:29

Ja alltså sen vi kom hit har vi haft semesterns bästa väder! Ja de var ju fint i maj och juni men då hade ju inte vi någon semester! Men nu så sista veckans spurt på öa har gett oss det där efterlängtade solskenet! Idag började vi dagen vid lekplatsen, hoppkudden och badstranden för att innan lunch ta ett dopp i poolen. Sedan lunch och lite lekplats lek och vila innan omgång två vid lekplatsen och hoppkudden och givetvis poolen! Sedan har vi käkat köttfärssås i solskenet och nu inväntar vi att barnen förhoppningsvis ska somna fortare än igår! (Lönlöst när de sovit i bilen!)

#semester #öland #sol #varmt #ekerum #småbarnsföräldrar #pseudotvillingar

Frukost i det fria!

En tjurig Elliot! Fråga mig inte för vad för det kommer jag inte ihåg, men sur va han iallafall!

Me and my boys!

Öland!

Lekplatshäng!

Häng på stranden!

Hoppkudden hänger vi på en hel del!

Efter ett dopp i poolen!

Eje!

Njuter i solen!

Middag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards