Alla inlägg den 13 augusti 2023

Av Helena Häll - 13 augusti 2023 20:06

Det var över 11år sedan jag var här senast! Tänk! Och ändå var vi här nästan varje sommar ett tag! Jag och grabbkompisarna tältade flera år i rad här på Öland! Men nu äntligen är vi här igen! På solsäkra Öland! (Får vi hoppas nu iallafall!) för efter den här sommaren behöver vi verkligen lite sol! Sista veckan på semestern för iår spenderar vi här på öland! Vi har hyrt en villavagn på ekerums camping. Så här ska vi njuta fram till fredag! Idag har vi, efter att ha åkt hit i över 3h, badat i poolen och bott in oss i vår vagn! Vi har även lekt på en lekplats på campingen och ätit lasagne! Nu sitter vi och njuter av de sista solstrålarna för den här dagen! På återseende imorgon!

#semester #öland #ekerum #ekerumscamping #sol #bad

Öland here we come!

Öland från bron!

Tjoho Öland!

Skratta sa jag, de ser mest besvärade ut! Hahaha!

Dags att bada!

Hela familjen badar, men det var lite kallt!

Middag!

Slurp!

Max!

Fruktpaus!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards