Alla inlägg den 24 september 2021

Av Helena Häll - 24 september 2021 23:08

Äntligen fredag och jag slutade 11.30 så hade storslagna planer för allt som skulle hinnas med. När jag kom hem åt jag lunch sen somnade jag med Max.. hopp! Efter det lyckades jag massa mig upp och duscha och fick lite gjort på eftermiddagen med att slänga lite saker i vår container som står här på vår gård bara över helgen. Sen blev det ut på promenad med Max medan martin cyklade lite med Elliot! Elliot tycker det är skitkul.. (Max bara skriker för han tycker Martin cyklar åt fel håll!). Sen hade vi fredagamys med hemmagjorda wienerschnitzlar och Elliot la sin beasås som hårinpackning! Kul kille! Efter middagen städade vi upp och gick ner med lite saker till källaren, då fick jag storslagna planer igen och bad martin ta med två kartonger upp jag kunde rensa när barnen hade somnat. Plus att jag skulle packa inför imon, hänga tvätt och läsa massa specialpedagogiska papper till jobbet på måndag. Vad tror ni händer? Jo ni har gissat rätt.. jag somnade igen.. som alltid. Och vaknade ungefär nu, 2,5h senare.. jag kan inte söva barnen längre för jag somnar varje kväll! Så det blev absolut ingenting gjort idag heller.. jag blir så trött på att jag aldrig kan hålla mig vaken eller få någonting gjort. Tur att jag inte åker förrens på förmiddagen imon så hinner jag packa då, och vet ni va! Martin min älskade hade hängt tvätten, så nu kan jag somna om med en mindre sak på listan imon! Härligt!

#trött #mertrött #trötthelatiden #somna #sövabarn #cykla #rensa

Elliot, min Elliot!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards