Alla inlägg den 4 september 2021

Av Helena Häll - 4 september 2021 22:43

Lördag och ledig! Bah! Känns som det tog typ halva dagen innan jag blev människa igen! Kan ha och göra med att barnen vaknade strax efter sex med. Men jobbtröttheten satt i även den. Men vi började förmiddagen med en promenad. Eje satt i vagnen och Max rastade sin gräsklippare hela rundan runt. Vi hejade även på massa cyklister som cyklade Vätternrundan och vi var även på torget och köpte lite blommor och muffins. Efter lunch somnade Elliot och vi andra mös i soffan innan vi skördade ännu mer tomater från våra plantor på balkongen. Denna gången bland annat vår största tomat, stor som ett äpple!

Nu på kvällen har vi varit borta hos mina föräldrar och ätit trerättersmiddag. Jag glömde dock ta kort på huvudrätten men förrätten och efterrätten fick jag med. Max han passade även på att vurpa in i en av mamma och pappas dörrkarmar och skaffade sig ett jack i huvudet.. hopp, är någon förvånad? Nä, tänkte väl det!

#fixarfrasse #promenad #vätternrundan #torget #trerätters #skörda #egenodlat #balkongodlat

Ute och rastar gräsklipparen!

Heja alla cyklister!!

Blombukett och muffins från torget!

Mys i soffan!

Vår stora tomat!

Förrätten!

Efterrätten!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards