Alla inlägg den 16 september 2021

Av Helena Häll - 16 september 2021 20:47

Igår var jag så trött att jag somnade med Max. Jag gjorde helt enkelt en föräldraklassiker, jag somnade när jag nattade barnen! Idag somnade Max och inte jag, så nu sitter jag uppkrupen i soffan och kollar på när Tage städar våra golv. Idag har jag kört en ny metod jämfört med de andra gångerna han dammsugit. Men omväxling förnöjer säkert även för en robotdammsugare!

Annars har jag varit i skogen med barnen på jobbet idag och mina kollegor hittade kantareller (som jag fick!) Det var inte jättemånga men det var tillräckligt för att jag och Martin skulle kunna få varsin macka med kantareller. Detta i kombination med gul lök, lite vispgrädde och massa riven ost! Så mumsigt! Nu har jag även avnjutit en liten snickersglass som Martin och Eje hade köpt idag när jag var på jobbet och Max var på förskolan.

In the making!

Mums med kantarellmackor!

Mys med barnen precis innan läggdags!

Bild på Max från förskolan idag! Vi insåg att ungen var typ fyra nyanser av brunt! Hahahaha! Strumpor, byxor, tröja och hudfärg. (Diarrébrun, bajsbrun, ljusbrun och solbrun!) Tur att han är söt ändå även när hans föräldrar klär upp han i brunt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards