Direktlänk till inlägg 30 april 2021

Fredagspaket!!!

Av Helena Häll - 30 april 2021 20:53

Fredag och jag har fått paket! Inte bara ett paket utan två! (Ja eller fått och fått.. jag har ju betalt dem!) men idag kom de båda två sådär lagom bra inför helgen! Det första paketet hämtade jag på min, mamma och barnens promenad på förmiddagen. Pysselsaker var det, tejp som ser ut som en bilväg, lite pärlor och tråd! Och sen fick pappa hämta det andra paketet (det vägde nio kilo!) inte för att jag inte skulle orka utan för att jag inte får lyfta med händerna efter behandlingen igår. Och det var det jag skrev om härrom dagen att jag hade shoppat! Jag har nämligen budat på tradera! Hahaha jag blir lite full i skratt bara jag tänker på det! Men jag la in ett bud precis innan tiden gick ut och vann så budgivningen! (Fördel att vara föräldraledig och hemma och kunna bevaka aktioner!) och nu är ni ju givetvis nyfikna var det var jag budade hem som vägde nio kilo!! Jo det var inte bara en grej utan 47.. 47 böcker (hoppas min svärmor inte svimmar nu, hon kan tycka att jag har lite många böcker som de var innan jag ägde 47 till...) för det var nämligen hela serien av böckerna ifrån sagan om isfolket! Jag lyssnar just nu på dem men har enda från början velat läsa dem egentligen. Men de finns inte att få tag på, inte ens på bibblan!! Så nu budade jag hem alla 47 böcker på tradera! Check! Jag har redan packat upp dem och stoppat in dem i garderoben i arbetsrummet! Martin vet inget heller! Eller fast när jag igår sa ?jag har köpt något på tradera? frågade han inte ens vad jag köpt.. hahaha! Så aja alla är nöjda och glada!

#fredag #paket #pyssel #promenad #tradera #saganomisfolket #47nyaböcker

Frukost med ungarna!

Härlig promenad!

Mitt första lilla pysselpaket!

Mitt nio kilos paket!

Här är mina nya 47 böcker!

Tada! Som hittat så gick de ner i lådan! Perfekt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Torsdag 28 mars 23:32

Idag är det skärtorsdagen och jag är precis hemkommen från Annas födelsedagsfest. Hon passade nämligen på att ha sin fest idag, eftersom hon fyller just idag! Supertrevligt med god mat, dryck, snacks och mycket trevligt sällskap! Men nu är jag så tr...

Av Helena Häll - Måndag 25 mars 22:20

Ja då kom den tillbaka! Den förbannande snön! När man i helgen fått upp hoppet om lite vår och sol, så nä, då kom tre ton snö som på posten! Nu har mycket töat bort igen men ändå! Det vräkte verkligen ner imorse när vi skulle till vårdcentralen och l...

Av Helena Häll - Söndag 24 mars 22:05

Jag vi kanske ska börja från gårdagen då det inte blev något blogginlägg. Jag var nämligen inte hemma förens efter tolvslaget! Kvällen bestod av grabbhäng med mitt grabbgäng! Mina bästa killkompisar som jag haft sen jag var 16-17år nånting! Vi sågs h...

Av Helena Häll - Fredag 22 mars 22:35


Idag är det då äntligen fredag på en vecka som den känns som den varit 100 år lång. Men helgen lär väl gå lika snabbt som vanligt. Efter jobbet hämtade vi upp ett barn på förskolan och ett barn hos mormor (han hade då gå hem lite tidigare pga tån). V...

Av Helena Häll - Torsdag 21 mars 22:13

Idag är det rocka sockorna dagen. Fast hemma hos oss så rockar mina barn sockorna varje dag. De ska nämligen alltid ha olika strumpor på sig! Perfekt ju! De allas rätt till lika värde varje dag! Ska villigt erkänna att vi har slutat sortera barnens s...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards