Alla inlägg den 7 april 2021

Av Helena Häll - 7 april 2021 21:36

Mitt barn har till hälften blivit galen! Han är ganska trevlig de mesta (eller ja en del..) men han bryter ihop för minsta lilla.. idag har han hysteriskt hulkgråtit för att han inte ville ta av sig pjyamasen i morse, sen inte klä på sig kläderna, sen för att tv:n inte va på, sen för att det va fel sång på Bolibompa, sen för han va tvungen att ha strumpor i skorna, sen för att han inte ville ta av sig skorna när han kom hem, eller för att leksakerna inte ville som han ville, eller att jag satt på fel ställe, eller att han va tvungen att ta av sig kläderna igen (ni vet dem han inte ens ville ta på sig från början). Och ni ska inte tro att det är någon lite drama Queen gråt han kommer med utan han blir så arg så det har flugit både leksaker och kläder här hemma och gråtits krokodiltårar.. jag intalar mig att det är en fas! Annars har han nog blivit besatt.. eller bara ärvt sin mors humör som barn!! (Oh no!!) Giv mig styrka tack!

Hälsningar en trött småbarnsmorsa

P.s hans lillebror sover inte på nätterna heller.. d.s

#barn #småbarn #trotsåldern #pseudotvillingar #humör #sinmoruppidagen #Fixarfrasse

Mitt glada lilla barn! (Not!) Två minuter senare låg han på golvet och skrek ännu mer, så han väckte sin bror.. check på den!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards