Alla inlägg den 20 april 2021

Av Helena Häll - 20 april 2021 22:22

Idag har jag och Elliot gått en såndär långpromenad igen! Enda till skogskyrkogården och tillbaka! Jag glömde ta kort på promenaden för jag va så inne i min ljudbok och njöt till fullo av solen som sken! Vi (jag och en sovande Elliot alltså) skulle leta rätt på Martins morfars föräldrars grav och den hittade vi i en slänt vid en damm! Sen gick vi hem igen och köpte en färdig maträtt till mig på Ica. Så hade jag lunch med! Annars har vi mest njutit av solen, försökt knäcka släktforskningsgåtor, hämta och lämnat Max och på kvällen sen åt vi panerad fisk sen gick vi en kvällspromenad i det fina vädret! Och Max åkte rutschkana helt själv (kan själv tycker han!) även om han typ flög ner för ruschkanan. Hehehe.. så nu ska jag och mina möra ben gå och lägga oss efter en bra bit över 15 tusen steg idag! (Har även försökt att få martin att massera min fötter.. jag misslyckades med det förehavandet)

Min färdigköpta mat med mitt egna tillägg av mozarella och tomat!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards