Alla inlägg den 17 april 2021

Av Helena Häll - 17 april 2021 20:58

Igår skrev jag ett blogginlägg i sängen och trodde minsann att jag hade lagt upp det. Men nej då, jag somnade ifrån mitt blogginlägg.. (det är ju inte första gången!) Förstår inte varför jag tänker att det är en bra idé att skriva det när jag egentligen gått och lagt mig.. haha! Men idag sitter jag i soffan så somna lär jag inte göra idag, även om jag är helt slut! Vi har nämligen vart på kalas! Dubbelkalas! Barnens kusin fyllde år i veckan och på måndag fyller barnens farfar också år. Så idag har vi varit hemma hos martins syster och firat farfar Ole och kusin Erik! Vi åt god mat från sambosak och Martins mormor hade bakat kaka till efterrätt och barnen lekte järnet hela eftermiddagen så nu sover de förhoppningsvis gott (och vi med!)

Utomhusmiddag!

Mums säger Max!

Roliga presenter kusinen får!

Födelsedagskram!

Eje, Martin och Herman

Kul kalas tycker Eje!

Eriks tårta!

Tack för idag sa den ena i bilen hem..,

...den andra körde löpet hem från parkeringen.. han hade lite energi över efter en hel eftermiddag/kväll med lek..

Av Helena Häll - 17 april 2021 20:58

Igår skrev jag ett blogginlägg i sängen och trodde minsann att jag hade lagt upp det. Men nej då, jag somnade ifrån mitt blogginlägg.. (det är ju inte första gången!) Förstår inte varför jag tänker att det är en bra idé att skriva det när jag egentligen gått och lagt mig.. haha! Men idag sitter jag i soffan så somna lär jag inte göra idag, även om jag är helt slut! Vi har nämligen vart på kalas! Dubbelkalas! Barnens kusin fyllde år i veckan och på måndag fyller barnens farfar också år. Så idag har vi varit hemma hos martins syster och firat farfar Ole och kusin Erik! Vi åt god mat från sambosak och Martins mormor hade bakat kaka till efterrätt och barnen lekte järnet hela eftermiddagen så nu sover de förhoppningsvis gott (och vi med!)

[Bild]

Utomhusmiddag!

[Bild]

Mums säger Max!

[Bild]

Roliga presenter kusinen får!

[Bild]

Födelsedagskram!

[Bild]

Eje, Martin och Herman

[Bild]

Kul kalas tycker Eje!

[Bild]

Eriks tårta!

[Bild]

Tack för idag sa den ena i bilen hem..,

[Bild]

...den andra körde löpet hem från parkeringen.. han hade lite energi över efter en hel eftermiddag/kväll med lek..

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards