Direktlänk till inlägg 8 april 2021

Makeover i balkongförrådet!

Av Helena Häll - 8 april 2021 20:26

Idag har Fixar-Frasse den äldre varit här och donat! Jag hade bett om hyllor i vårt balkongförråd för att få lite bättre ordning där inne. Vilket kaos det har varit med två flyttkartonger, ljuslyktor, pantflaskor, kartong, tidningar, ja you name it! (Jag glömde att ta ett före kort!) men ni fattar det såg ut som någon hade släppt en bomb på golvet och all väggyta var oanvänd! Men det rådde vi bot på idag! Jag hade lagt in en beställning hos Fixar-Frasse den äldre (min pappa alltså) och sen så fixar han! Men ska tilläggas att jag faktiskt har betalt för materialet (men inte för arbetet!). Men han har donat halva dagen med att såga till hyllor och sätta upp ute i förrådet och fasiken vad bra det blev! Jag är så himla nöjd! (Tack snälla pappa!).

Jag tänkte att jag inget säger till martin och får vi se hur lång tid det tar innan han märker något. Det tog till efter middagen när han va ute med Max och skulle slänga panten. Då tittar han på mig och utbrister; Har vi haft de här innan? Hahaha. Kul om jag svarat ja, de har alltid suttit där.. (det gjorde jag inte!) men han blev nöjd han med! Så nu kan vi utnyttja vårt balkongförråd från topp till tå och alla är nöjda och glada!

#makeover #ordningochreda #byggaom #balkongförråd #göraom #fixarfrasse

Kaos på balkongen när vi tömde delar av förrådet! (Ja ni hörde rätt!) Det står en del kvar i förrådet! Bha!

Hyllor på G!

Taaaaadaaaaa! Ordning och reda! Tänk att allt låg i lådor eller på golvet innan..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Lördag 20 april 00:04

Jag skrev egentligen ett inlägg i onsdag, om min fiskgratäng, det försvann. Och igår somnade jag tidigt! Men nu är jag vaken och vi kom alldeles nyss hem från AW-quiz på glädje och födelsedagsfirande av Ole (Martins pappa!). Anledning till att vi qui...

Av Helena Häll - Tisdag 16 april 21:35


Idag var jag på quiz på biblioteket med Mirre, hennes man Peter och två till. Det har vi gjort tidigare också. Litteraturquiz med ett tema, idag var det filmtema! Det var roligt, men som vanligt varje gång vi är på quiz på biblioteket så förlorade vi...

Av Helena Häll - Söndag 14 april 20:24

Idag fyllde barnens kusin år! Så på eftermiddagen var vi bjudna på kalas hemma hos Martins syster med familj! Men innan det, på förmiddagen var jag först en snabbis på asecs och köpte sista presenten till Erik! (Kan dock ha glömt att de öppnar 11 på ...

Av Helena Häll - Lördag 13 april 22:28

Idag känns det som det har varit en lång dag! Vi har varit ute och lekt, tittat på två och halv film, lekt med Lego och städat och sen när barnen somnat har jag pusslat och duschat. Ja det var den dagen! Elliot som hade feber när han kom hem igår har...

Av Helena Häll - Fredag 12 april 21:36


Efter en stimmig vecka på jobbet med mycket personalbortfall, inklusive mig själv i onsdags så var det väldigt skönt med helg! Hade sett fram emot en quizkväll (som vanligt!) iom att det inte är något quiz nästa vecka. Men nä, när vi kom hem från för...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards