Alla inlägg den 15 maj 2018

Av Helena Häll - 15 maj 2018 22:19

Idag har pluggat, dvs läst bok till mitt bokprat och lånat böcker på bibblan till detta evenemang jag ska hålla i! Sen har jag besiktigat vår bil och voilà den gick igenom utan anmärkningar och får köras fritt på stans gator ytterligare ett år!

På eftermiddagen var jag och Martin uppe vid axamobadet och solade.. eller rättare sagt, Martin sov och jag läste bok! Haha! När jag skulle börja läsa första meningen när jag satt mig till rätta på filten i axamo så handlade meningen om just axamo!! Vad är oddsen för det? Och lite läskigt va det faktiskt! Haha!

På nu ikväll var det dags för veckans tjejmiddag, denna gången hos Ida i bankeryd! Hon bjöd på en god pasta med bacon och till efterrätt ett väldigt bra alternativ till glass, det var nån mango blandad med yoghurt och kokos och lime.. jag skickar helt enkelt med receptet så kan ni se för er själva!

#tjejmiddag #bilbesiktning #tisdag #axamo #läsa #fridamoisto #somnitroglycerin #recept

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards