Alla inlägg den 1 maj 2018

Av Helena Häll - 1 maj 2018 19:20

Idag har det varit dubbelpremiär! Först för att vi har börjat se säsong 2 av westworld! (Alltså oh my, vilken serie!) den är så bra! Har ni inte sett den så se den!! Den är lite invecklad, så inget för den trögtänkte sömngångaren! Jag vet att efter första avsnittet var jag något förvirrad men sen blir det bara bättre och bättre och bättre!! (Tänker inte avslöja vad det handlar om utan se den!) Men nu var det ju inte egentligen westworld som serie jag skulle hylla utan att vi, lilla Sverige, Har lyckats klämma in inte bara en, utan två svenska skådespelare i säsong två! Det är ju så man blir lite patriotisk och oerhört stolt! Och redan efter 10min in i det första avsnittet på säsong två, så är dom där.. båda två! Samtidigt! Underbart! Bra jobbat Gustav Skarsgård och Fares Fares! Ni är på topp!

Sen var det även en annan premiär som avklarades idag!! Min axamopremiär!! (Nej jag badade inte!) utan jag var där uppe och motionerade i motionsspåren! För första gången detta året! Åh så underbart att få komma ifrån stan lite och istället för gå 5km runt sjön mitt i stan så få gå 5km mitt i skogen!! Det va så härligt att jag skulle ta ett kort att ha med här.. då dog min telefon! Hahaha! Så gick det med det.. jag hade dock 1,5km kvar när det hände! Men då fick jag lyssna på fågelsång och ljuden från riksväg 40 istället för Harry Potter boken! Men det gick bra med! Nu blir det lite iordning plockade här hemma för imon väntar först skola sen tjejmiddag!

#premiär #westworld #westworld2 #hbo #serie #såbra #gustavskarsgård #faresfares #hejasverige #axamo #motionsspår #promenad #natur #harrypotter

Framsidan av Fares och baksidan av Gustav! Hejjjja westworld!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards