Alla inlägg den 25 april 2021

Av Helena Häll - 25 april 2021 22:26

Nu gör jag sådär igen, går och lägger mig och tänker att jag ska blogga i sängen.. vi vet ju hur det brukar gå fören uttröttad småbarnsmorsa.. så jag fattar mig kort så jag inte hinner somna ifrån mig själv!

Idag har tre fjärdedelar av familjen handlat lite inför veckan, medan Max var hos sin farmor och farfar. Sen hämtade vi hem han och innan dess så fikade vi. Men ungen va så trött när vi kom hem så han somnade innan lunch idag. Han har levt på frukost, ett äpple och fikabröd! Hahaha! Men vi rättade till det med lite rester och middag också!

Annars har vi mest tagit det lugnt och njutit av att ingen av oss jobbar imorgon heller! (Så skönt!) och sen väntar sista veckan för martin att jobba på fredagar också, sen blir det bara tre dagar i veckan och måndag och fredag föräldraledigt!

Ansträngande att handla!

Lilla Fixar-Frasse hos farmor och farfar! Han räcker ut tungan fint och visar en av sviterna efter vurpan i torsdags. Och Efter det har han nu på kvällen trillat en gång till, rakt i sitt duplo och har utökat med ett märke till på kinden.. suck den otursungen!

#fixarfrasse

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards