Alla inlägg den 13 augusti 2018

Av Helena Häll - 13 augusti 2018 23:51

Ja nu var det ju ifs igår det firades för svensk del, två EM-guld bara igår kväll! (Och fyra till tack vare Sara Sjöström!) men igår kom det ett guld både i golf och givetvis ett i stavhopp (det tror jag ingen ha missat hitintills!) alltså galet vilken stavhoppsfinal det var, två man över 6m i samma tävling! När fan hände det senast.. nä just det, har det någonsin hänt? Jag vet inte. Häftigt (och skönt!) att det gick så bra för Armand tillslut! Men dagens aha upplevelse fick nog Martin när han kom hem lagom till särspelet i golfen och vi tittade på det.. (han kan nog inte kollat så noga) för när det var klart och Sverige hade vunnit så sa jag -föresten en i golflaget är från Jönköping (de var två..) då tittande han på tv:n igen och sa - vad sa du att hon hette sa du? Då hade de gått på gymnasiet samtidigt.. i parallellklass! Hahaha! Det gick upp ett litet liljeholmens ljus för han tillslut, kan inte va lätt när man gått på gymnasie med idrottsprofil, de blir för många kändisar att hålla reda på uppenbarligen! Haha!
Men ett stort grattis både till damernas golflag och Armand Duplantis! Nu måste jag börja fylla mina dagar med annat än EM-tittande..

#EM #simning #friidrott #golf #emguld #stavhopp

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards