Alla inlägg den 16 augusti 2018

Av Helena Häll - 16 augusti 2018 23:23

Vi har fått dille på att se filmer i flera delar.. alltså inte pausa och se mer sen, haha, utan filmer i samma serie, de klassiska är ju typ Harry Potter-filmerna, Sagan om ringen-filmerna osv.. ja ni fattar.. nu har vi precis sett igenom de fem pirates of the caribbean filmerna (de två sista hade jag faktiskt aldrig sett innan!) så nu får vi se vilken filmserie vi ger oss på härnäst!
Men nu var det ju egentligen inte det som var grejen med inlägget utan våra popcorn! Till sista filmen skulle vi göra popcorn och lägst in i skafferiet hittade vi en opoppad påse.. med ett bäst före datum att den gick ut 2012!!! What!! Popcornen gick ut för 6 år sen.. haha! Alltså på riktigt vet jag inte hur detta är möjligt då jag flyttat ialf en gång (och nästan på två ggr) inom denna tiden.. hur kan ett popcornpaket åka med i två flyttar och sen uppenbarligen tillhöra inventariet i skafferiet och ingen märker något.. (förmodligen har väl någon tagit med sig som hit på nån tillställning efter min flytt hit och så har de blivit kvar!) men vems är popcornen?!
men vi poppade dom iallafall.. de luktade superkonstigt så ingen av oss smakade dom utan slängde dom och gick till Willys och köpte nya! Med ett bäst före datum långt fram!

#film #filmkväll #piratesofthecaribbean #filmserier #popcorn #vemsärpopcornen

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards