Alla inlägg den 15 juli 2018

Av Helena Häll - 15 juli 2018 23:37

Ja vad ska jag börja egentligen, allt går i ett på en roadtrip! Men börja från början känns mest logiskt, och det känns som det var flera veckor sen, men det var bara igår förmiddags!
Vi packade bilen full med vår packning, klädde på oss våra fin kläder och åkte till kyrkan! Ja inte för vi behövde packningen i kyrkan utan den kommer till nytta senare! I kyrkan skulle vi på dop, allt gick som smort ebba va nöjd, Albin sprang i altargången och ylade att ebba va döpt och jag läste vers (utan att prästen anade oråd att jag själv inte är döpt!) haha! Efteråt åt vi smörgåstårta och sen vanlig tårta! Direkt efter dopfikat åkte vi således till vårt första stop på roadtripen - Örebro! Jag körde, och Martin sov! Haha! Han vaknade till ibland typ när han kom på att -vi har hört den här låten innan, den var ju nyss.. (då hade hela skivan spelats igenom!) haha! Men ca 20 mil senare var vi framme i Örebro och den historien får ni mer om i morgon.. för nu kan jag nämligen inte hålla ögonen öppna mer! Godnatt!

Min gömda fusklapp

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards