Alla inlägg den 6 juli 2018

Av Helena Häll - 6 juli 2018 19:31

Idag har vi haft en pooldag och legat hela dagen vid hotellets pool (med undantag för lunchen) då vid gick till vårt stammishak och köpte pitagyros till lunch. Den tog vid med tillbaka till hotellet och åt på balkongen! Sedan ner till poolen igen! Så en heldag utan saltvatten men med klor istället, men nu har jag lock i örat, måste sluta doppa huvudet i poolen då jag förmodligen är min mor upp i dagen och har öronen fulla med vax.. Hahaha! Saltvattnet har inte alls samma effekt på mitt öroninnehåll! Så imorgon blir det nog stranden, vår sista hela dag här på Rhodos! Tänk att det har gått så fort och att vi snart ska åka hem igen! Och imorgon spelar Sverige sin kvartsfinal i fotbolls-VM också! Galet! Så det blir en lite kortare dag på stranden imorgon för att vi ska hinna se Sveriges match!

Igår var vi ute och önske-åt! Pappa hade sagt att hittar vi restaurang Jason så skulle vi äta där för att uppleva hans gamla minnen! Han var där 1978, exakt för 40 år sedan och åt och igår var vi där och åt (dock utan pappa!) haha! Men han fick bilder av vårt återbesök åt hans vägnar! Nu ska vi snart ut och äta för ikväll, vi får se vad vi väljer för restaurang men en med TV får det bli för snart börja kvartsfinal nr 2!

#rhodos #semester #poolen

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards