Alla inlägg den 19 december 2015

Av Helena Häll - 19 december 2015 21:33

Igår var det quizfinal på Karlssons. Detta eviga quizande hit och dit men det är ju roligt när man är bra på det, och det är vi! Vårt lag har en bra blandning av olika kunskaper och förmågor. Vi är så bra att förra veckan blev det klart att vi vann serien! Yes! Gött det var länge sen vi gjorde det! Det var flera säsonger sen. Istället har vi vunnit finalen de senaste, men inte båda samtidigt! Aldrig någonsin har vi det! Tills igår!!! Vi vann både seriespelet och finalen!!! Woohooo! Nu kan man gå i pension för nu har man åstadkommit det som går att göra! Vi tog dubbeln! Och det satt så skönt! Och som vi firade! (Ja jag var hemma så sent att jag funderade på om jag 20 år igen!) (idag har jag dock funderat på om jag vore 78 istället!) men efteråt var flera av standardquizlagen på plats hemma hos Anders som är med i ett av de andra lagen! Vi drack, firade och quizade ännu mer, vi åt korv, drack ännu mer och firade massor! (Iallfall vi som hade vunnit)

#quiz #karlssons #glädje #vinst #dubbeln #serie #final

Var något öde när jag gick hem igår...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards