Alla inlägg den 10 december 2015

Av Helena Häll - 10 december 2015 22:22

Ja, idag har det spökat på riktigt! När jag står och sminkar mig på morgonen så hör jag en ordentligt smäll, ett ordentligt glaskross är det som hörs.. Detta i min kök!! Och ja, jag sminkade ju mig så jag var i badrummet! Snacka om att hålla på att få hjärtklappning. När jag smyger ut i köket (för ja jag smyger ut på två mest för att inte stötta på vem det än va som välte ner den på golvet) och upptäcker till min förvåning att en stor glasskål ligger i tre miljoner glasbitar på mitt golv! Ahhh! Orka!! Men sen slog mig tanken, hur fan kunde den bara åka i golvet utan anledning, det är mystiskt, så mystiskt att det spökar!! Det tog mig säkert trettio sekunder att inse att spöken inte finns och det tog ytterligare en minut till att förstå vad som hände, det var då när micron pep för andra gången! Ahhh! Glasskålen stod uppe på micron när den pep och blev klar och vips så pallade inte skålen trycket och gick något jätte sjukt mycket sönder när den gick i golvet!

#glaskross #skål #detspökar #spöken #hurfanlyckasjag #fan

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards