Alla inlägg den 3 december 2015

Av Helena Häll - 3 december 2015 17:09

Ibland önskar jag nämligen att jag var han. Eller iallafall vara någon som vet lite mer (läs mycket mer) om bilar. När jag pajade min gamla bil skaffade jag en likadan för då visste jag lite om hur den fungerade.. Suck.. Kanske inte ska tala om den gången när jag köpte min första bil direkt efter att jag hade tagit körkort och jag visste på fullaste allvar inte hur man tankade en bil. Jag vet inte om min pappa kunde bestämma sig om han skulle skratta eller gråta! Tror tom han frågade om jag var allvarlig när jag sa det, men jo det var jag. Det fick man inte lära sig på körskolan. Men jag kan tanka nu (efter ha haft körkort i fem år) Hahaha.. Men ni inser att bilen INTE är min starka sida alls. Jag är verkligen helt bakom flötet och noll intresserad av bilar så idag (efter över en vecka) utan spolarvätska börjar det bli jobbigt. Jag såg inget vidare på vägen hem i mörkret idag. (Och nej mamma det var ingen fara!) så det slår mig att jag har nog lite spolarvätska i bagageluckan, så när jag väl hittat en parkering (YES!) så fick jag ALLDELES SJÄLV upp framluckan till motorhuven och hittat var spolarvätska ska hällas i (ja det är typ den enda bilden jag faktiskt vet hur den ser ut) lyckas fylla på spolarvätska och få igen huven igen och banne mig att det fungerade! Jag är så stolt över mig själv att jag kan spricka!

#bil #bossebildoktor #jagkanomjagvill #ford #stolt

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards