Alla inlägg den 2 november 2015

Av Helena Häll - 2 november 2015 23:25

Det är ju inte allt för ofta jag lägger ut saker på Facebook (eller fejjan) som så många ungdomar säger nu för tiden. Men eftersom jag är pensionär i mitt sinne så säger jag Facebook. I vilket fall så går jag in några gånger om dagen och kollar läget med världen. (Läs hälften skiter jag i och andra hälften snokar jag på) Hahaha! Nä så illa är det inte riktigt, men snacka om att man vet mycket om många tacke vare det utan att ens behöva fråga! (Vart tar världen vägen?!) men idag fick jag mig en positiv överraskning från Facebook, för de har nämligen börjat påminna om gamla minnen osv, och idag påminde den mig att exakt idag för 8år sen blev min bästa vän och jag vänner på Facebook! 8 år?! Va fan tog som vägen? Men vad mycket roligt vi har hittat på under dess, är väl främst de sista fem av dom som vi varit riktigt riktigt riktigt bra vänner! Vi hörs på sms, Facebook, ringer eller ses nästan varje dag och har det gått några dagar och vi inte gjort något av ovanstående då saknar vi varandra och tror att det har gått aslång tid sen vi sist sågs fast det inte har det egentligen! Tänk vilken fantastisk vän jag har i dig Emma, må det bli minst 8 år till!

#överraskning #facebook #vänner #8år #bästavän #bff

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards