Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Helena Häll - 12 juni 2013 19:47

Nej, det är inte jag som helst plötsligt fått barn! Utan mina älskade, älskade vänner Emelie och Jakob! 12 dagar för tidigt tittade hon ut den lilla Elli!   Helt underbart! Jag grät en skvätt typ sådär i en kvart! Jag är nog minst lika lycklig som dom! Tant Helena ska lära Elli allt hon kan!  Men just nu är det så mycket barnfödslar runt omkring mig så jag blir galen snart! Haha.. Kan snart inte räkna dom på en hand utan måste ha två.. snart tre tror ja    Men det är roligt med bebisar! Jag lånar dom gärna! 


Idag har förövrigt  min älskade kollega Sara tillbaka på jobbet med sin nyfödda Charlie.. Eller nyfödda och nyfödda han föddes i början av maj så det var fem veckor sen ungefär! Så liten och gosig är han det lilla underverket! Men vad jag kan sakna henne på jobbet ibland! Hon är lika gammal som mig och vi började på jobbet samtidigt! Så vi har hängt ihop en hel del på jobbet under de 1,5 året vi jobbat på samma förskola.


 

Lilla fina Elli! <3 söt som socker!


 

Finbesök på jobbet idag! Tjena Charlie!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards