Alla inlägg under juli 2013

Av Helena Häll - 1 juli 2013 21:19

Ja, idag satt det långt inne! Förbannat långt inne...

 

Det här var jag efter jobbet idag.. Jag åt middag när jag kom hem och sen kom matkoman över mig och jag klädde av mig kläderna och rullade in mig i täcket ala kåldolmestil och satte mig i soffan och tittade på TV och spelade mobilspel i två timmar.. Sen kände jag ångesten krypa över mig.. eller rättare sagt.. den körde över mig totalt! Helt sonika reste jag mig upp och tog på mig träningskläderna och åkte upp till min favvosjö och vips hade jag betat av två varv runt sjön! Ska även meddelas att jag inte bara gick utan även joggade en del    6 km blev de sammanlagt! Hejja mig!! Västersjön är fantastisk med en blandning av olika naturer och mysiga sommarstugor (och en flygplats.. hahaha..) Och en vacker dag ska jag nog nå mitt mål.. De sista kilona kommer vara de värsta.. men ska man vara fin får man lida pin!

 

#runkeeper

 

#instacollage t.v Jag i soffan! t.h Jag har tagit tag i mig själv

 

#motion

 

Flyplanet landade preci när jag gick förbi!

 

#västersjön

 

#solsken

 

#skogen

 

#solnedgång

 

Almost done! Kämpa kvinna!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards