Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Helena Häll - 11 juli 2013 19:48

Nu verkar internet funka igen (lite sisådär med det) så här kommer ett inlägg om dagens eftermiddagsutflykt till gamla stan i Dubrovnik! Det var hur mysigt som helst! Verkligen supergfint, hade kunna strosa runt där väldigt väldigt länge.. Dock hade vi de LITE varmt ??? sisådär en bit över 30grader! Höhö.. Och gå i en inmurad stadsdel då är ganska varmt! Men det var fantastiskt med alla kulturarv och vi gick en guidad tur av våra reseguider Stefan och Rasmus.. Trevliga killar det där ? efter rundturen gick vi och åt pannkaka och sen gick vi och tittade lite på egen hand! I förmiddags solade vi och badade! Det var soligt och härligt och vi är nog lite röda allihopa på något ställe iallafall! Får nog fortsätta med solkräm 30 imon med! Hejja solbrännan du är välkommen till min kropp nu! Nu är det dags för middag och sen kvällsshow vid poolen!

Bilderna är från gamla stan, över hamnen och mig i den stora ingången (som för övrigt var med i inspelningen av games of thrones!)

Av Helena Häll - 11 juli 2013 10:33

Hoppas banne mig det funkar nu! Har haft en del problem med att bli uppkopplad och instagram vägrar fortfarande att fungera! Så nu testar jag liggandes i min solstol i stekande värme! Lovley!

Av Helena Häll - 11 juli 2013 10:33

Hoppas banne mig det funkar nu! Har haft en del problem med att bli uppkopplad och instagram vägrar fortfarande att fungera! Så nu testar jag liggandes i min solstol i stekande värme! Lovley!

[Bild]

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards