Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Helena Häll - 12 juli 2013 21:03

Nu sitter vi vid poolen och väntar på kvällens show.. Nått liveband var det visst idag! Tidigare kvällar har det rockkväll och Michael Jackson kväll igår..
Idag har vi inte gjort så mycket mer än att ha solat och badat.. Ja och sen solat och badat lite till.. Och ja just det sen solade vi och badade ännu mer! :) vi har haft över 30grader idag med! Mitt på dagen trodde vi att vi skulle smälta bort ett tag.. Det blev bad på löpande band var 5min i poolen för att överleva! Haha.. Vilket liv var har! Lyxpromblem! På morgonen kom den LILLA båten förbi hotellet! På eftermiddagen åkte den hem igen.. Det var verkligen den lilla båten som strövade förbi in i kanalen intill en av Dubrovniks hamnar! Var väl ganska många impade och ganska många båtgäster också!
Sen till middagen nu ikväll var det medelhavstema och jag åt mina livs första musslor.. Ja.. Det var som att svälja ett tuggummi.. Inte min grej det där! Håller mig till de nybakta piazzorna! Hehe..

Lilla båten! #kryssning #dubrovnik

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards