Alla inlägg den 16 december 2023

Av Helena Häll - 16 december 2023 20:52

Idag på förmiddagen så klädde vi upp barnen i tomtekläder och åkte upp till Martins mormor och morfar för att personligen ge dem deras julkort! De blev jätteglada och bjöd på fika till barnens stora förtjusning. Sedan åkte vi vidare till mina föräldrar och tomtenissarna levererade även deras julkort. De blev också glada. Sedan gick vi hemåt och började med middagen. Efter lite mat och vila så fick barnen äntligen baka pepparkakor, de var så taggade. De har nämligen gjort det på förskolan i veckan och var så stolta över sina pepparkakor. Jag själv är helt slut efter denna dag, så nu har jag terapiarbetat med pussel och börjat på fjärde delen av sex. Men kan återkomma mer om det imorgon, så blir det en liten cliffhanger! På återseende!

#jul #julkort #pseudotvillingar #tomtar #pepparkakor #baka #pussel #9000bitar

Hälsa på hos pappas mormor och morfar för julkortleverans!

Sedan hem till barnens mormor och morfar (mina föräldrar)

Sen tog Elliot en diskpaus.

Och Max klättrade på väggarna!

Sedan pärlade de en pärlplattan ihop innan det var dags att..

Baka pepparkakor!

Våra konstverk!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards