Alla inlägg den 4 december 2023

Av Helena Häll - 4 december 2023 06:50

I november har jag varit produktiv i min läsande och lyssnade. (Lär jag nog inte vara i december för allt som hör julen till) och att vi haft fastnat i serietittande på kvällarna just nu. Men november var bra! 8 böcker som blev lästa och lyssnade på. Det är den näst bästa månaden det här året. (Anledningen är sjukskrivningen som ifs är ganska uttröttande men läsa är en aktivitet som är rogivande!) Och bokmålet är ju uppfyllt sen länge. Så allt annat är bara bonus!

Johan Theorin - Ristmärken (Ölandssviten - del 6)

Anders De la Motte - Höstdåd (Årstidskvartetten - del 2)

Valérie Perrin - Färskt vatten till blommorna

S. J. Bennett - Windsorknuten (Drottningens detektivbyrå del 1)

Anders De la Motte - Vintereld (Årstidskvartetten - del 3

Anders De la Motte - Bortbytaren (Askerserien - del 1)

Bonnie Garmus - Lektioner i kemi

Anders De la Motte - Våroffer (Årstidskvartetten - del 4)

#läsmål #läsa #böcker

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards