Alla inlägg den 15 december 2023

Av Helena Häll - 15 december 2023 23:11

När man är sjukskriven på halvtid så finns det inte mycket energi över för några stora motgångar, så då börjar vi veckan med att slå av framtanden! Jahopp! Nu är den ju gjord av plast så det var själva plasten som lossnade och inte själva tanden. Men ändå! Det tog på krafterna (och psyket)! Har somnat mellan 20-21 de följande dagarna efter det. Men min lilla tandläkare, eller min och min är det väl inte, men det var han som fixade när tråden i munnen gick av sist. Men tandläkare Ali fixade en ny tand till mig! Tacka gudarna för det! Max har också fått öroninflammation på detta och har nu fått medicin. Så energin har varit lite på bristningsgränsen men nu ikväll har vi faktiskt varit och quizat båda två tillsammans (förlorande på utslag! Typiskt) sen har vi druckit bubbel och slagit in 300 miljoner julklappar! Så skönt att de flesta är inslagna och julkorten är skickade! Nu ska jag försöka samla energi istället för att en massa oväntade händelser ska själa all min energi.

Piff och puff ute i snön!

Min lilla tand gick av.

Tanden är lagad!

Jultröjorna är på!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards