Alla inlägg den 21 juni 2020

Av Helena Häll - 21 juni 2020 20:05

Imorse kom jag på att jag inte bloggade igår, men vi har haft fullt upp i dagarna två att packa ner precis allt vi äger och har! Ja, Herregud nu är typ precis allt nedpackat! Alla köksskåp tomma, alla garderober är tomma, alla skåp och byråer är tomma, ja ni greppar vi har packat ner allt! Är kul att det ska bli världshistoriens regnoväder imorgon.. Hahaha! Tur att vi har släp med tak och kan parkera utanför dörrarna på båda ställena.
Efter en lång dag packade vi in hela familjen i bilen och åkte och handlade lite och sen hämtade vi libanesisk mat på zamboosak och åkte hem till martins föräldrar för att äta mat! (Vi har ju varken tallrikar eller bestick). Så nu har Max somnat i hans farmor och farfars soffa och jag och Martin ska snart ta med han hem för att sova sista natten i vår lägenhet för att imorgon hämta ut våra nycklar till nya lyan! Wooooopie!

#flytt #flyttkaos #flyttpacka #libanesiskmat #meza

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards