Alla inlägg den 13 juni 2020

Av Helena Häll - 13 juni 2020 21:54

Som ni kunde läsa om igår så skickade vi ett sms med en önskemålsmiddag till mina päron då de hade frågat vad vi ville ha och äta idag när vi skulle till dom.
Och lönade sig visst att önska för middagen var mitt i prick det vi hade önskat oss! Det såg ut på följande sätt;

Välkomstdrink vid direkt ankomst - cider med en jordgubbe serveras i ett fint glas.

Sedan hade vi önskat;
Förrätt - räkröran på rostat bröd med en liten klick stenbitsrom.

Och till huvudrätt hade vi önskat;
Huvudrätt - wienerschnitzel med krispiga potatisräfflor och bearnaisesås och blandsallad

Och sist men inte minst hade vi önskat oss följande till efterätt;
Efterrätt - hallonsorbé eller pannacotta med hallon

Det blev hallonsorbe!

Så på pricken noga följda instruktioner från vår önskemeny! Så nu är vi proppmätta! Tusen tack för en god middag!

#önskemiddag #önskakostaringenting #välkomsdrink #förrätt #räkröra #huvudrätt #snitzel #potatisräfflor #sallad #efterrätt #hallonsorbe

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards