Alla inlägg den 29 juni 2018

Av Helena Häll - 29 juni 2018 21:33

Jag har alltid sagt att Martin och jag är lika, ja inte till utseendet men till sättet. Men även mycket som vi gör, tycker, anser, köper., ja you name it! Vi är lika på det mesta, brukar säga att Martin är som en manlig version av mig fast inte lika social! Haha!
Och idag kom ett en såntdär ypperligt tillfälle att förklara lite vad jag menar. Vi ska ju då åka utomlands om några dagar och letar fribrillt efter allt som ska med. Främst Martins saker som till en del är kvar hemma (trots utrensningen!) så idag tar jag fram mina flipflops (som jag köpte i nice!) och Martin tittar på och säger något i stil med: åh va bra så mina skor va här.. jag tittar på han som han vore knäpp och talar minsann om att det här är mina skor. Va är du säker får jag till svar.. Hahaha! Mina skor passade inte hans fötter.
Senare när vi åkte hem för att hämta hans skor förstod jag han.. vi har likadana flipflops.. båda har blåa med brasilianska flaggan på!! Vad är oddsen att vi oberoende av varandra har köpt precis lika dana skor.. mina är dock nyansen mer blå än hans, men ändå! Och det är sånna här saker som händer ganska ofta! Vi är lika som bär och förmodligen gjorda för varandra helt enkelt!

#familjenflipflop #likasombär #sammaskor #brasilien #flipflop

Här ser dock mina svarta ut, men de är blå!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards