Alla inlägg den 10 juni 2018

Av Helena Häll - 10 juni 2018 21:52

Idag gjorde vi inte många knop på morgonen och förmiddagen, ja till och med en bit i på eftermiddagen.. jag pusslade, Martin kollade på sin mobil och ja som sagt det gick inte omgångar knop. Men kom vi på att vi var tvugna att storhandla och när vi var och handlade märkte vi att det var ju ändå ganska varmt (och klibbigt!) så det blev till slut lite bad och idag blev det rocksjön som fick sig ett besök.. alltså jag vet inte när jag sist badade i rocksjön.. 20år sen kanske? På riktigt så kan jag inte minnas sist jag badade där, men idag så! Tog jag mig mitt första dopp på evigheter i rocksjön! Efter den relativt korta badturn så åkte vi och quizade på bishop! Efter första halvan hade vi 7p av 12möjliga och det ledande laget hade 9! Det är svårt att ta in tänkte vi, men efter andra halvan prickade vi in 11 av 12 så med resultat av 18 av 24 så delade vi första platsen med ett annat lag (de som hade haft nio på första halvan!) så utslagsfråga krävdes; hur många miljoner människor på det i Israel? Var frågan och vi vann på ett närmast svar! Vi gissade 7,2 det var 8,6! De andra gissade 4,3 eller något sådant! Så presentkorts förrådet fylldes på! Och när vi kom hem kollade vi dessutom på Gundes program bragden om tre vinnare till, Klüft, Olsson och Holm! Vilken vinnarsöndag det blev tillslut!

#söndag #vinnarsöndag #zerotillhero #rocksjön #bada #jönköping #quiz #bishop #vinst #utslag #bragden #osiaten04

Det lilla huvudet i sjön är Martin!

Här ser ni även badhelena och tittar ni extra noga ser ni Martins huvud i sjön även på denna bilden!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards