Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Helena Häll - 8 februari 2016 21:17

Idag har jag känt mig trött och sliten och det hela börjar med att jag har öppningen på en måndag! 04:45 ringer klockan och jag får masa och dra mig själv ur sängen! Det är pissväder och hela dagen har det varit småsaker som har tagit energi. Eller ja på jobbet var det inte så mycket ifs, har varit en bra dag på jobbet men efter jobbet sen med de verse stopp och aktiviteter överallt. Var på ryhov först efter jobbet och kollade till mina händer och fötter som hela livet inte velat som jag vill. De är uppenbarligen överkänsliga för allt som finns och lite till! Men man lär sig och leva med det tillslut men energi och tidskrävande är det att det alltid är något och smörja med feta krämer så man inte kan hålla något överhuvudtaget i handen den närmsta timmen.. Hahaha.. Efter det var jag en snabbis hos Emma och la om mitt sår på armbågen som ser superfint ut nu, hon klippte av lite tråd från stygnen längst ut på ändarna också eftersom det gjort ont. Och ont gör det fortfarande men det ska väl lösa sig det också. Sen var det hem och byta till träningskläder för en promenad runt munksjön i ösregn! Hur tänkte jag där? Men men runt kom jag och piggare blev jag (trodde ja) jag åt lite mat och en daim sen slocknade jag i soffan som en stock! Kan inte minnas sist jag somnade i soffan, det händer aldrig längre! (enbart kanske om jag har en liten hangover nångång på helgen!) men en vardagskväll är väldigt ovanligt, men som sagt jag har känt mig lite trött och sliten hela dagen! Nu kommer nästa fråga hur i helskotta jag ska lyckas somna för kvällen, men känner jag mig själv rätt är det nog inga problem!

#trött #sliten #träning #somnaisoffan #måndag #måndagstrött #operationsärr

[Bild]

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards