Alla inlägg den 6 november 2016

Av Helena Häll - 6 november 2016 21:25

Det är en epok av mitt liv som går i graven snart. Och i helgen var jag och tog farväl. Ja jo det är ju ifs allahelgona, men det är inget som är dött eller ska dö. Det ska säljas! Min moster och morbrors hus ska säljas eller rättare sagt, det är sålt! Och det är inte vilket hus som helst, det är ett kulturarv som nu säljs vidare till någon annan. En gammal skola från tidigt 1800-tal och all dess charm och framför alla minnen! Jag har spenderat nästan varenda skollov i huset, och så många fantastiska minnen jag tar med mig därifrån, minnen från över 25 år! Det har varit min fristad, mitt andningshål ute på landet och i helgen har jag varit där och hjälpt till att flyttpacka, igår kväll fick jag mig även en liten reunion med min kusins killkompisar som jag också känt hur länge som helst! Det har varit en helg med lite vemod men framförallt det har varit en helg med mycket skratt, återberättande minnen och sålt till trots är jag lycklig efter helgen!

#frölischskaskolan #istorp #sålt #tackförallt #vemod #minnen #välbehövlighelg

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards