Alla inlägg den 1 november 2016

Av Helena Häll - 1 november 2016 08:17

Nu hann jag inte blogga igår heller. Jag var i Helsingborg med jobbet på UF-dag, vi var och besökte västra allés pyssligförskola där, mycket trevlig och givande. Men kom hem ganska sent och precis då gick jag och Nina och tränade! Hejja oss.. sen slocknade jag som en stock trots att jag hade massa jag behövde ha gjort här hemma!

Men nu på morgonen (veckans enda sovmorgon!) så tittade jag lite i min lonely planet bok jag köpte på Ullared, mest för att peppa mig själv till att spara massa massa pengar nu.. (det går sådär, för något med lite halvdåligt tålamod som hatar att vänta och hade en skatteskuld stor som mount Everest!) men i vilket fall har jag letat ut vilka sevärdheter jag har sett i boken (30st!) och hur många jag har kvar... (470st.. Hahaha).. men nr 489 var Isla Mujeres.. och guess what, jag knåpar fortfarande med mitt fotoalbum om semestern i våras och vet ni var jag är; på Isla Mujeres!! Denna extremt vackra lilla ö utanför cancun i Mexico! Jag kommer aldrig glömma eftermiddagen på stranden, sköldpaddorna vi klappade och golfbilen vi hyrde! Turkost vatten och bara helt fantastiskt! Åk ni dit! Jag själv måste åka till jobbet..

#mexico #islamujeres #cancun #scrapbooking #fotoalbum #lonelyplanet #sevärdheter #nr489

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards