Alla inlägg den 9 november 2016

Av Helena Häll - 9 november 2016 21:38

Ja, nu gick droppen. Jag gick till läkaren och berättade hur mitt liv ser ut och hur jag mår. Och det resulterade i två dagar hemma och sen ska jag jobba halvtid november ut. För att kortfattat; komma ifatt med att bli mig själv igen. Svårare än så är det inte, men det har funnits en orsak till den konstanta tröttheten och huvudvärken och magontet. Men nu har jag tagit i det och lite bättre känns det att vara på väg åt rätt håll ändå. Det som har varit jobbigast för mig är att jag känner att jag inte har varit mig själv alls på ganska länge.. jag liksom längtar efter mig själv igen! Hehe.. den diagnosen jag har satt på mig själv lyder "jag har inte gått in i väggen, bara sprungit in i dörrkarmen lite!"

Nu blir det sängen för imon väntar första halvtids dagen på jobbet! Håller tummarna för att de inte ska sluka all min energi.

#utmattad #sjukskriven #gränsenvarnådd #halvtid #pausalivet

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards