Alla inlägg den 6 april 2014

Av Helena Häll - 6 april 2014 21:31

Förkylningen från helvetet drabbade mig igår. Jag vaknade upp igår morse och var totalt igen täppt och hostig och hes. Från ingenstans kom det bara över natten och vips är jag sämre än jag vart på länge! Bajs också. Blir helt utmattad av minst lilla aktivitet jag gör (undra hur jag ska lyckas jobba imon.. Hehe) det märker vi då! Peppa peppa!
Men i vilket fall lyckades jag plantera om några av mina små älsklingar igår. Sen tog både jorden, lecakulorna och krukorna slut. Så fick åka till blomsterlandet.. Gissa om jag var genomsvett och helt slut efter det.. Men skam den som ger sig. Har mindre än hälften kvar att plantera om nu.. Och ja jag vet, jag måste göra det en gång till sen när det ska ut på balkongen! Men det är minst en månad kvar.. At least! Nu blir det sängen och ett criminal minds avsnitt på datorn! (Mitt 3567 avsnitt idag känns det som eftersom jag större delen av dan legat nedbäddad i soffan och snytit mig!)
#omplantering #förkyld

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards