Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Helena Häll - 12 mars 2013 19:49

Det är långt kvar till till nästa helg och man kan inte leva på den helgen som varit.. utan tisagar är bara meningslösa.. det har jag sagt hur många gånger som helst.. och har jag nog haft en ganska meningslös tisdag.. Jag har gjort några saker jag faktiskt kan stoltsera med.. JAg har varit och ätit lunch med Mamma, Pappa och Ida och Sandra på piquenique idag. DEt var mycket trevligt och en fin tradition vi börjat med (då Ida och jag åt lunch igår med!) Hehe.. imon ska jag dock äta mat på jobbet för första gången denna veckan. Jobbar hela fem timmar imon, men det ska nog gå bra. Jag börjar redan nu känna mig ganska trött så funderar på att svida om och lägga mig och läsa något kanske. Läser ju faktsikt en väldigt spännande bok! Andra saker jag kan stoltsera med idag är att jag även idag har motionerat och varit ute och gått i 35min och sedan faktiskt även lagat mat. Fin svensk husmanskost; Spagetti och stekt falukorv   

Nu på kvällen har jag och min kompis börjat förberede en present till Johan som vi ska till på lördag och fira. Sista gången i deras lägenhet då de flyttar till hus om två veckor.


Min fina mat. Spana speciellt in mitt fina ketchuphjärta!


   

Pepp för promenad i solen! Dock lika kallt idag som innan.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards