Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Äntligen nya glajjor!

Av Helena Häll - 8 juli 2013 21:22

Tjoho, Hurra! Äntligen har jag fått tummen ur och köpt mina nya brillor!   Jag köpte dem för ett tag sen men idag var de klara, skräddarskrydda för mig! Jag köpte även till en liten försäkring som gäller två år så det det inte händer som med de andra.. Jag typ råkade sitta på dom! Hahaha.. Ingen vidare och lägga dem i soffan och sen sätta sig på dem. Sen att det råkade hända för över ett och halv år sen är också en annan sak.. haha.. Inte lätt när man är långsam som en snigel ibland! Men nu så har jag fått fart! Jag ska försöka använda dem så mycket jag kan.. eller rättare sagt när jag ska använda dem, när jag sitter vid datorn och tv:n, när jag kör bil och när jag är trött!  Och lite sliten är jag minsann nu efter att ha spenderat dagen vid västersjön idag igen och sedan packat till Kroatien, hälften är säkert glömt men hoppas att det banne mig ska vara varmt hela tiden för jag har packat kläder utefter väder.. soligt väder alltså!   På onsdag smäller det! Imon lämnar jag hemmes trygga vrå!


 

Mina nya brillor! #glasögon #nyabrillor

 

#instacollage

 

Jag och Anna njuter av sista starndhänget på hemmaplan för mig på ett tag! 

 

Ramlösa och bok - Perfekt för stranden! #ramlösa #bok #JohanTheorin #blodläge



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Måndag 22 april 21:18


Alltså kan någon efterlysa våren? Det borde låta ungefär såhär; söker efter årstiden då knoppar brister, solen värmer så smått, gruset sopas bort från gatorna, man känner att ljuset gör underverk med oss. Men NÄ.. inte iår heller. Inte för jag kommer...

Av Helena Häll - Söndag 21 april 20:54

Igår började vi förmiddagen med att träffa Max förskolekompis med familj. Vi gick i skogen vid vattenledningsparken. Barnen va helt överlyckliga och vi lyckades pricka en solig förmiddag. Även om det blåste kallt. När vi kom hem åkte jag på Storefact...

Av Helena Häll - Lördag 20 april 00:04

Jag skrev egentligen ett inlägg i onsdag, om min fiskgratäng, det försvann. Och igår somnade jag tidigt! Men nu är jag vaken och vi kom alldeles nyss hem från AW-quiz på glädje och födelsedagsfirande av Ole (Martins pappa!). Anledning till att vi qui...

Av Helena Häll - Tisdag 16 april 21:35


Idag var jag på quiz på biblioteket med Mirre, hennes man Peter och två till. Det har vi gjort tidigare också. Litteraturquiz med ett tema, idag var det filmtema! Det var roligt, men som vanligt varje gång vi är på quiz på biblioteket så förlorade vi...

Av Helena Häll - Söndag 14 april 20:24

Idag fyllde barnens kusin år! Så på eftermiddagen var vi bjudna på kalas hemma hos Martins syster med familj! Men innan det, på förmiddagen var jag först en snabbis på asecs och köpte sista presenten till Erik! (Kan dock ha glömt att de öppnar 11 på ...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards